onsdag 19 februari 2014

Min dag..

Fullt upp säger jag bara!

Dagen började att klockan ringde 6:30, efter att ha snoozat i 25 min kom jag äntligen upp! Efter fixat mig, ätit frukost och druckit kaffe begav jag mig till jobbet. Efter halva vägen kom jag på att jag glömt stänga av kaffekokaren, bara att vända! Tror ni jag hade glömt kaffekokaren? Självklart inte, detta slutade med 7 min försening till jobbet. 

Efter att ha varit på jobbet i 9 timmar åkte jag direkt ut till stallet. Idag var det dags för både ridning, mockning och nära in hö. Efter 3 tunga timmar i stallet åkte jag och storhandlade sedan hem och äta, duscha och förbereda för i morgon. Nu är klockan exakt 10 (nyheterna började precis, hehe) och jag sitter äntligen i soffan. 

Älskar dessa dagar då man jag fullt upp. Ställer mig ofta frågan vad jag gjorde med all tid innan?? Ingenting förmodligen! Jag vet i alla fall en som kommer sova riktigt gott i natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar