lördag 21 december 2013

Driva inackorderingsstall

Jag har alltid velat ha min egna gård med stall så att man kan ha hästarna hemma. Detta är jag sagt i alla år, till och med de 10 åren jag inte ens red. Nu de sista har jag funderat ännu mer och kommit fram till att man inte alls behöver ha en egen gård för att ha ett eget stall, man kan ju faktiskt hyra ett. Självklart hade det varit roligast att ha en egen gård men har man inte ekonomin till det än har jag tänkt att hyra ett stall. Drömmen hade varit att hyra ett stall med 4-6 boxar och sedan i sin tur hyra ut dessa. Jag vet att många är emot att driva inackordering eftersom det kan bli ganska dyrt, det krävs mycket jobb och energi men jag tror lätt att det är värt det. Tänk er själv kunna bestämma hur allt ska vara, hålla ordning och reda, hitta underbara människor som vill dela detta med en. Ja detta är drömmen och helt ärligt har jag redan börjat kolla runt lite på folk som hyr ut stall i trakterna där jag bor. Har dock inte hittat någon än, vilket är kanske tur annars hade jag nog tagit det direkt!

Snyggt och rent precis så som jag vill ha det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar