onsdag 8 januari 2014

Nervös eller förväntansfull

Varje dag när jag ska åka ut till stallet pirrar det i hela magen. Jag brukar ofta tänka på vad jag och Mac ska göra och hur vi ska lägga upp allt, under hela den tiden pirrar det. I början tänkte jag att jag var nervös men börjar tro att jag bara är förväntansfull. Att det pirrar i hela kroppen de dagarna jag åker ut till Mac (ungefär 6 dagar i veckan ;)) känns helt underbart! För nej det kan omöjligt vara nervositet, jag är bara världens lyckligaste tjej!


3 kommentarer:

  1. Vilken härlig känsla! :)

    SV: Varsågod :) Det är en toppen övning och funkar lika bra med bara en bom på marken som med upphöjda bommar. Och dessutom kan man variera svårighetsgraden genom att välja hur små eller stora volter man vill rida :)

    SvaraRadera
  2. Det är så härligt att vara så förväntansfull varje gång man ska ut till sin bästa fyrfotavän! :)

    SvaraRadera