lördag 11 januari 2014

Hyra stall- drömmen

Just nu är min dröm att hyra ett stall med 6 boxar. Stallet ska ha belyst paddock och ett ridhus 10 min därifrån. Jag skulle hyra ut 4 boxar för att få in lite pengar. 2 av boxarna skulle jag själv ha, en till Mac och en till en annan häst. Jag skulle ta dressyrlektioner 2 gånger i veckan på båda hästarna och ibland hopplektioner.

Den andra hästen skulle vara en läromästare i dressyren, gärna en skimmel (så fina). Mac skulle jag ha kvar och utvecklas tillsammans med. Jag hade gärna haft någon tränare som hjälpte mig lägga upp träningen, fick mig att utvecklas mycket både i dressyr och i hoppning., fick mig att vilja åka ut på lite tävlingar och våga!

Ja, drömma får man dock tror jag att detta kommer vara en dröm som aldrig faller in.

Min stjärna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar