onsdag 22 januari 2014

Sommarbete

Inte för att denna fråga är jätte aktuell men hur brukar ni göra med era hästar på sommaren? Skickar ni i väg dem på sommarbete eller har ni tillgång till detta där ni står?

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än. Där vi står idag finns det inte jätte mycket bete och förmodligen måste jag skicka i väg Mac om vi står kvar. Skulle jag byta stall vill jag gärna hitta ett som erbjuder sommarbete också. Det hade varit så himla kul att hitta ett ställe där man kan bada med hästarna. Gjorde det i somras och det är verkligen helt underbart. Någon mer som vill ha sommar eller??!


1 kommentar:

  1. Jag skickar inte iväg mina hästar på sommarbete. Vi har inte heller så stor tillgång till bete där vi står utan det brukar inte räcka mer en till max två veckor. Men prioriterar att jag ska ha tillgång till ridhus och att stallet vi står på är bra så då får hästarna tyvärr klara sig med mindre bete och äta annat i stället:)

    SvaraRadera