tisdag 21 januari 2014

Mörkrädd...

Jag är och har alltid varit väldigt mörkrädd av mig. Att vara ute i stallet sent på kvällarna (idag var jag ute vid halv 10, mockade och släppte in) känns inte jätte kul. Vet inte hur många gånger jag känner att jag har ögon på mig eller hur många gånger jag vänder mig om. Det blir inte bättre att jag kollat på massa avsnitt av pretty little liars idag. Inte för att jag tycker det är läskigt så utan för att de alltid är bevakade och folk som följer efter dem, de tycker jag är obehagligt!

Hur ska man bli av med sin mörkrädlsa? Jag utsätter mig ändå för det nästa hela tiden och tycker nästan bara det blir värre.. 

Grymt bra serie förövrigt, rekommenderar den starkt! 

1 kommentar:

  1. Sv: Haha ja klarade man sig på 4 timmar hade det varit perfekt! Sover jag 4 timmar gråter jag hela dagen och vill slå sönder saker, jag behöver närmare 10 timmars sömn :D

    SvaraRadera