tisdag 14 januari 2014

Kyss från hästen

En av hästarna har varit halt ett tag nu (misstänker att det är Mac som varit i farten) och därför har han gått i en liten hage jämte dem andra. Igår stod jag och myste lite med honom, tyckte självklart lite synd om honom att han fick stå där själv. Efter ett tag kommer han med mulen mot mitt ansikte. Jag tänkte att han förmodligen ville lukta lite men efter ett tag börjar han slicka mig i hela ansiktet. Fick en chock först då han aldrig gjort detta på mig innan utan har bara hört om det. Dock fick han inte hålla på jätte länge, blev ju blött och kallt! 

Gillar den hästen mer och mer! Till sommaren ska jag se till att rida den någon gång, hade varit kul att känna hur han känns från ryggen. Mysig är han i alla fall, som en gigantisk hund! 

Mammas hund Morris, galen "liten" unghund! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar