fredag 10 januari 2014

Ridsällskap

Jag tycker faktiskt det är väldigt skönt att rida själv. Speciellt i paddocken då man kan ha full fokus på sig själv utan att behöva tänka på vart alla andra ska rida. Men något som jag saknar lite är ridsällskap när man rider ut.

Jag har som sagt inte ridit ut jätte mycket på Mac, största anledningen är dock att det är så fruktansvärt mörkt hela tiden, en annan är att jag i så fall får rida själv. Jag kan en ridväg än så länge och kanske är jag lite för feg, men jag vågar inte riktigt bara rida ut och hoppas jag hittar tillbaka. Min mottagning på mobilen funkar inte alls i stallet eller runt om så skulle jag rida vilse är jag rädd att jag inte kan nå någon.

Jag hoppas att jag får lite ridsällskap nu till våren. Är det bättre väder och ljusare på kvällarna tror jag folk är mer sugna på att rida !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar